Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

28 Maj 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Shululu!

Vaknade vid halv åtta, telefonen hade dött så hittade den inte först men tillslut så hittade jag den och jag kunde vara lugn och bara tänka positivt, Lillfisen busade runt ett tag innan hon ville sova igen och sova igen till 10.30 så fick mig världens sovmorgon då även jag somnade om. Vi busade runt lite innan lunchen och sen blev det att kolla på Hem till gården och därefter åka mot BVC och ta spruta, Lillfisen var jätte duktig. Skrek bara till för några sekunder men sen gick det över, min duktiga tjej. Därefter åkte jag, Lillfisen, Mamma och Pappa vidare till Sickla köpkvarter och handlade hem massa mat. Snart kommer även Nova hit, så vi ska väl mysa allihopa. Riktigt riktigt trevligt.

Har även blivit tillfrågad om kryssning nästa Onsdag, skulle vara riktigt kul med ett dygn på en båt men ska tänka på om det tills ikväll, och vill jag så måste jag ju prata med mina föräldrar om barnvakt. Men vi får helt enkelt se hur det blir med den saken, men kul att ha blivit tillfrågad iallafall.

Nu ligger Lillfisen och sover och jag sitter här framför datorn och dricker en coca cola light, ska snart kolla på One Three Hill och bara njuta av den nya veckan som är igång.

Hörs ikväll vänner&fiender!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: