Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

27 Maj 2012 Söndag.

Kategori: Mammalivet

God morgon Sverige!

Nu är vi vakna här hemma och ska väl snart pallra sig ner till ICA för att handla någonting gott. Men vet inte vad ännu men det märker vi när det kommer så långt, Lillfisen kommer snart hem och jag ska verkligen busa sönder mig med henne. Det är så fint väder idag, så ska väl försöka att gå ut och sola medans Lillfisen leker av sig. Vi får se hur mycket jag pallar, är ju ganska så slut har inte sovit direkt bra på 3-4 dagar, så är mer död än levande. Men Lillfisen somnar ändå tidigt idag och då blir det att somna direkt och få sova hela natten (om jag nu kan somna). Har ju inte sömnsvårigheter, men finns ju EN anledning till att jag sover så dåligt. Längre uppdatering om vad som hände igår och inte hände igår kommer senare, för ska vara social mot Therese nu.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: