Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26/5 - 12

Kategori: Party

God kväll!

Kan ju redan förvarna för en lång uppdatering, då jag ska berätta om gårdagen också. BÄÄÄSTA! Men iallafall, Joanna fast som för mig alltid kommer vara Jojo kom vid 18.00 och vi tog oss två cider innan vi drog ner till bussen och mötte upp Sanna, vi alla tre satt och pratade som aldrig förr. Emma kom vid 20.00 och hon var väl inte riktigt fit for fight så hon var inte kvar så länge utan hon stannade bara till Zandra kom och då började det riktiga festandet. Vet inte exakt vad klockan var när vi drog ut, Jojo drog hem, men vi mötte upp JenniMedborgarplatsen en sväng och sen drog vi vidare till Ett ställe. Vi dansade, skrattade och sjöng som aldrig förr. Hade det helt galet kul och vid 03.00 gick vi ut från klubben, svettiga och apkalas. Sanna tog tunnelbanan mot Farsta då hon skulle hem och jag och Zandra delade på en taxi hem, fast vi beställde mat från folkets kebab först och sen blev det till att leta taxi. Gick smidigt och bra hem och när vi kliver av så ser vi en gammal gammal klasskompis, som jag inte sett sen jag gick ut Skuru skola och det gjorde jag för sex år sedan. Så det var ganska roligt. Kom hem runt 04.00 och strax efter kom Martin och sen så sov jag skönt.
Dock vaknade jag idag vid nio av att Mamma och Nova väckte mig.
Ångrade gårdagen lite men det bra humöret kom strax inpå och vi gjorde oss redo för Gröna lund. Vi började lugnt med kärlekstunneln, Nova hade ju aldrig varit på Gröna lund förrut så hon blev lite rädd av allt hela tiden, efter det så stod vi i en halvtimmes kö till Kvasten och sen blev hon för rädd för att åka.
Så lite sura miner blev det, men det gick snabbt över.
Vi gick till barnsidan och där åkte hon allt och kände sig stor.
Sen blev det tillbaka till stora sidan och då blev det till åka Bläckfisken och Rock Jet.
Mamma vann 2 kg choklad, som att vi behöver det (?) haha

Kom hem runt lite innan sex och då blev det middag.
Jag la mig ner en stund, men vaknade av att Therese väckte mig med ett telefonsamtal. Hon kommer hit ikväll och kollar på Eurovision song contest, har snackats utgång till Patricia eller något. Jag som skulle vara nykter idag, men känner att det skulle vara skönt med en utgång till med tanke på allt det roliga som jag var med om igår och jag och Therese festar ju bäst ihop för vi verkligen förstår varandra och har samma sorts skämt. Det är svårt att förklara. Hon är liksom summan på kardemumman.
Men vi får se vart vi kommer och vart vi hamnar.
Kul kväll kommer vi ha iallafall, I BET!

Vill bara önska Loreen lycka till i Baku inatt.
Vi svenskar är stolta över dig oavsett hur det går.

Snart kommer det upp bilder här i bloggen också.
Så vänta en stund så får ni se härliga bilder från gårdagen och dagen.
Puss!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Ursäkta mig men jag gillar INTE Loreen.... Verkar typ vara den enda som inte göra det.. USCH...



    Kan inte säga vad det är men nej jag gillar henne inte :)

    2012-05-26 | 20:10:57
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Verkar som om du hade en mysig dag igår :)

    2012-05-27 | 21:00:58
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: