Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

19 Maj 2012 Lördag.

Kategori: Party

Shululu!

Hoppas ni alla mår bättre än vad jag gör idag.
Jag mår ju precis som jag förtjänar om man säger så.
Gick verkligen ALL IN igår, det är en gång om året Amar fyller år och då vill jag fira honom ordentligt, folket kom och vi hade jätte trevligt, jag och Wicktoria rökte cigg och pratade en massa, så himla trevligt. Var ju dock helt slut eftersom jag vaknat runt sju på morgonen, så jag ville typ bara sova redan innan alla ens kommit, men tillsut bestämde jag mig för att vila ett tag innan det var dags att gå till Interpool. Nu vet jag att många av er tror att jag la mig för jag var för full, men så var inte fallet. Hade kunnat sitta uppe och hållt sällskap och druckit mer men problemet hade varit att jag hade blivit på dåligt humör just för att jag var trött, så lika bra att gå och vila så att kvällen höll sin grymma stil. Vi tog iallafall taxi till Interpool och jag stod ute ett tag för att få frisk luft utan att stå i massa rökmoln och utan att röka själv. Riktigt skönt var det, vi gick in och hade det helt awesome. Jag och Tobias stod mest och pratade hela tiden, så jävla skön kille verkligen.

Blev lite smått irriterad också, hur folk tror jag är dum.
Spela inte att du inte ser mig och sen skyll på det i ett meddelande.
Jag är inte så liten och när man tittar en människa i ögonen och inte komma fram.
Så jävla fittig stil och DU visste ändå att jag var med Amar ute, och du hälsa på han.
Då kunde du lika gärna ha frågat vart är Emelie.
Men du verkar ha något problem i hjärnan.

Jag vet att det inte låter som värsta grejern och det är det ju egentligen inte, men jag hatar när folk ska spela något dom inte är, och när dom spelar dumma och bara visslar och går förbi när jag ser att människan ser mig och dessutom smsat mig varje dag sen vi träffades första gången och frågar om andra och är trevlig. Spela inte vän med mig om du sen skiter i. Du hade förlorat respekt i mina ögon tidigare efter just den där gången (behöver inte nämna i bloggen) men nu är den totalt borta. Jag känner inte dig och smsa inte mig mer, för det där är något jag inte tål. Hatar när folk är falska!

Men hur som helst, jag försökte tänka bort det hela just då.
För jag visste annars så skulle det ha blivit tjafs och skit.
Jag ville inte att Amar skulle ha det på sin födelsedag.

Vi var kvar till stängning och då blev det en otroligt dryg promenad till Mcdonalds och sen till kebaben, så mycket vi dryga och höll på så tog det nästan bara en timme ner till Mcdonalds, haha. Men jag hade det trevligt och jag vet att Amar hade det också. Jag råkade göra bort mig lite också på den stunden, men det var ändå kul och vi alla skrattade åt det.

När vi kom hem blev det fyllekäk och sen sova.
Vaknade idag och var mer död än levande.
Har inte haft lust till någonting idag.

Amar är ute just nu så passar på att uppdatera bloggen.
Hatar att skriva blogg när någon läser samtidigt, haha.

Nej, uppdaterar väl mer senare.
Vet inte hur saker och ting blir.
Puss!

Kommentarer

  • Maria Ester <3 säger:

    Låter kul :)

    Haha, hatar också att blogga när nån läser samtidigt, känns skämmigt :P



    Sv: Ja, fast det har hon gjort i typ 3 år :)

    2012-05-21 | 15:55:22
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: