Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

17 Maj 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Jag har varit typ sämst på att uppdatera dom senaste dagarna, men igår så hade jag fullt upp. Under dagen så mös och busade jag med Nova och Lilja samtidigt som jag försökte städa och plocka här hemma, när väl Hem till gården började så kollade vi på det och därefter blev det att åka till Ica Maxi och handla lite, vi handlade hem middagen bland annat och så handlade jag hem hårfärg. Håret blev ju som sagt en katastrof, men försökte att tänka bort det. Pappa ringde vid 19.00 och undrade vad jag gjorde, han frågade Mamma om han kunde få lite egen tid med mig och sen träffade jag honom, vi satt och pratade om massa saker och saker som han är orolig över och sådär. Skönt att prata ut och verkligen få ut vad vi vill ha sagt.

När vi kom hem igen vid 23.00 så blev det till att prata en sväng med Therese, så himla underbart och bäst. Vi skrattade lite åt Tisdagens Outsiders. Hon och jag kan alltså, haha.
Så jävla bäst vän alltså! ♥

Amar ringde också och jag sa god natt, var helt färdig och jag deckade ganska fort men han ringde upp när han sen slutade jobbet vid 04.40 och jag fattade nada, men han sa bara god natt för han hörde hur jag pratade inatt mössan, haha. Gulle! ♥

Vi vaknade idag vid 09.00, Lillfisen busade runt med Nova ett tag och sen blev det att äta gröt. Nova åkte en stund efter, så nu träffar man inte henne på några dagar.
Men hon har verkligen längtat.
Så ska bli kul för henne.

Vi åkte till Johan & Martin och spenderade dagen där, vi hjälpte dom med både det ena och andra och sen så åt vi en god lunch som min bror (som är kock) gjort. Så man dog ju faktiskt lite om jag ska vara ärlig. Vi kom hem vid 16.00, då blev det till att laga middag och sen sätta Lillfisen i ett bad och färga håret ytterliggare än gång. Nu sitter jag med färgen i och jag hoppas verkligen att det blir bättring idag, vill ju inte komma och se ut som hej kom och hjälp mig när jag åker till Gävle, haha.

Ikväll blir det till att tvätta kläder, mysa med Lillfisen och därefter bara kolla lite på tv och sen även lägga sig i ett långt och härligt bad och bara avnjuta denna kväll.
Har verkligen börjat uppskatta hemmakvällar.
Bättre finns inte att få vara nära sitt barn.

Nej, nu ska jag ta hand om en busig unge.
Lovar att uppdatera er idag, även med bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: