Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 Maj 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hej alla glada!

Har haft fullt upp, har fortfarande fullt upp egentligen men tog mig en paus för tillfället då jag hållt på och färga håret och nu har jag precis sköljt ur håret. Dock ser håret ut som katastrof, haha.
Så glad över håret är jag inte direkt, men Mamma ska köpa hårfärg till mig så att jag kan fixa det här, för såhär kan jag ju inte se ut när Amar fyller år. Inte för att han skulle bry sig, det sa han redan i telefonen, han säger att det hänger inte på din hårfärg utan jag vill ha dig vilket som.
Vilken underbar pojkvän man har va?

Kommer in senare ikväll och uppdaterar mer om dagen.
Nu ska jag ta en cigg och sen busa runt med Lillfisen, innan det är dags för henne och sova och då blir det att ta disken och sen bara avnjuta denna Onsdagskväll med Greys anathomy och Big Brother.
Nova ska ju sova här idag igen, så kommer bli en riktig myskväll vi ska ha.

Imorgon så blir det ut till gropen om det är fint väder.
Men det lär det väl inte vara.

Hörs senare!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Gropen ?

    2012-05-16 | 18:21:47
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Roro säger:

    Så underbart när man har en pojkvän som inte bryr sig om hur man ser utan om insidan! Du är vacker gumman min!

    2012-05-17 | 12:02:03
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: