Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

15 Maj 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Idag har man ringt en massa samtal men även busat en massa med Lillfisen men hon är ganska trött nu för tiden, då hon både växer mer och så är det ju självklart tänder som är där som gör henne trött. Men hon hinner busa rejält innan hon sover, så vi båda hinner bli riktigt slut efter hennes lek. Hon vill ju vara överallt och ingenstans och speciellt där hon inte får vara, men det är ju så att vara småbarnsförälder.

Imorgon så ska vi träffa Maria på morgonen så det kommer bli riktigt trevligt.
Var ju flera flera år sedan jag träffade henne sen sist.
Så kommer bli riktigt kul.

Har även hunnit med att prata med Amar under dagen.
Vi har det verkligen jätte bra för tillfället, vi har ju haft en liten svaka men det börjar verkligen bli bättre, vi har blivit sådär gulliga som vi var i början av vårt förhållande, vi säger gulliga saker och bara myser med varandra så fort vi ses, vi är ju fortfarande tillsammans men vi tog en liten paus för ett tag sedan för att bara vara hundra på att det var varandra vi ville dela med livet med och se om våra bråk slutade upp och för tillfället så är vi mer kära än någonsin och vi skämtar hela tiden.

Jag har ju försökt ett bra tag nu att sluta dricka coca cola light och det går ju inte sådär jätte bra, men nu vet även mina föräldrar om att jag försöker sluta, så nu är det slut på att köpa hem för att göra mig glad, Amar köper inte heller någon till mig, för han ser hur mycket den där jävla coca colan påverkar mig och det är inte så att han tycker jag ska sluta utan jag vill sluta och han tycker det är en bra idé.
Vill ju även sluta röka, men det får bli nästa moment efter att slutat röka coca cola light, att sluta med allt
samtidigt tror jag inte är någon smart idé för min del.

Nu har Lillfisen nyss badat klart.
Så himla lycklig av att bada blir hon.
Nej, nu blev
det ett ganska långt inlägg.
Men lär väl uppdatera mer senare idag.
Nu ska jag mysa med Nova & Lillfisen.

PUSSISAR!




Lillfisen när hon badade idag.

Kommentarer

  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Men sötaste Lilla Lilja :) Så har Savannah oxå blivit nu :) plaskar och kryper runt i vattnet och sånt :)

    2012-05-15 | 19:30:00
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • Roro säger:

    Lilla prinsessan måste jag få träffa nån dag!

    Så som du berättar om henne så verkar hon vara exakt som Gabriel hehe, busiga små barn..

    2012-05-15 | 19:47:45
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • Maria Ester <3 säger:

    Skönt att det är bättre mellan er :)

    2012-05-15 | 19:48:29
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: