Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

14 Maj 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Lillfisen leker på golvet och stannar upp lite då och då för att kolla på tv:n och varje gång dom skrattar i barnprogrammet, så skrattar hon också. Så jäkla söt!
Kan inget annat än att bli varm i hela kroppen.

Börjar tänka lite på vilka som kommer komma på Lillfisen's födelsedag.
Har ju bjudit in en del folk och det är ganska många för vår lilla lägenhet.
Men är det fint väder så kan man ju sitta ute och även kanske grilla.
Men det får vi se när det kommer så långt.
Vill inte planera in något och så kanske det inte blir så.

Inga planer för idag.
Bara mysa och busa med Lillfisen.
Funderar på om man ska dra ner till Mamma's jobb.
Men vi får se, Therese kanske kommer förbi en sväng.

Har planerat in en träff med Maria i veckan.
Så det ska bli kul, var flera flera år sedan man träffa henne sist.
Ska även se om Johanna & Sami vill träffas och sen så måste jag fixa allting inför Amar's födelsedag, ska ju verkligen överraska honom med en sak som jag inte heller kan skriva ut i bloggen då han ibland men ganska ofta kollar in min blogg, haha.
Så lika bra att inte nämna något.

Nej, nu ska jag lägga in lite bilder på datorn från Gävle.
Dock var jag så tråkig i helgen, så tog bara en massa egobilder.
Men har ju lovat er att bli bättre på att ta bilder så ska verkligen försöka ta lite bilder för varje dag som går, både i Stockholm och i Gävle, älskar ju att se bilder i bloggar, så varför ska jag inte ha det själv.
Bloggar är tråkiga utan bilder!

Men vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: