Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

12 Maj 2012 Lördag.

Kategori: Resa

Hej alla fina människor där ute!
Hoppas ni hade en fin Fredag och en bra början på denna Lördag. Åkte ju som sagt till Gävle igår och gjorde inte så mycket under dagen, utan diskade och kollade på tv. När Amar kom hem blev det en massa mys, vi pratade en del och lite ledsna miner blev det då jag fick veta en sak som gör mig ledsen för min skull men otroligt glad för hans skull. A kom förbi en sväng också och pratade med oss.

Vi gick även förbi Amar's moster och satt där.
Verkligen super trevligt, S och jag pratade mycket om matchen och hur man såg hur jävla mycket Ryssland filmade i vissa lägen, riktigt jävla irriterande. Ryssland i ishockey är som Italien i fotboll.

Men efter ett tag så fick vi skjuts till Interpool där vi spelade lite Black Jack och sen så drog vi vidare ut på stan och bara kollade läget, vi hade tagit oss två drinkar var så vi var ju inte alls på kalas humör men vi hade ändå det super trevligt tillsammans.
Vi var alldeles ensamma och bara njöt av kvällen.
Bästa kvällen på länge!

Men iallafall, när vi kom hem så mös vi ner oss och bara låg och pratade.
Så himla jävla bäst och mysigt.
Älskade varje minut.

Han vaknade imorse och skulle till jobbet.
Han väckte mig och pussade på mig innan han gick.
Men jag somnade om lika fort och vaknade igen av att han ringde.
Vaknade då och låg och drog mig innan jag gick upp och diskade, hjälpte till med frukost och sådär och sen blev det att gå till tvättstugan och lägga in tvätt.
Ska snart gå tillbaka dit för att slänga in lite i torktumlaren och lite i torkskåpet och därefter även slänga på ytterliggare än maskin med kläder.
Vad snäll jag är? haha

Ikväll vet jag inte vad som händer.
Är tydligen crusing i Gävle.
Är gamla bilar som visar upp sig med hög musik.
Verkar vara något stort här i Gävle.
Men jag vet inte, låter inte som något speciellt.
Men få se om man går dit och tittar.

Ska även städa en del här, damma allting, dammsuga och göra det fint.
Och sen får vi se hur mycket klockan blivit och om man kanske träffar Sara, beror lite på vad klockan hunnit bli och hur mycket som det är att göra, vet ju inte det för ens jag börjar att städa.

Nej, nu ska jag läsa bloggar och sen spela lite facebook spel.
Puss!

Kommentarer

  • Tess säger:

    Cruising är ju svinkul!! :) Har du aldrig varit på Power Big Meet här i Västerås så tycler jag du ska passa på i år... :D Det är under 3 dagar i juli

    2012-05-14 | 08:57:07

Kommentera inlägget här: