Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

11 Maj 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

God morgon, god morgon!

Tvättade kläder, torkade kläder men struntade i att packa hennes väska utan det får jag göra idag innan hon åker. Men när allting var klart och jag skulle lägga mig någon timme så kunde jag inte alls somna. Låg vaken i flera flera timmar men kände ändå tröttheten vara riktigt nära, ville ju bara blunda men när jag blundade kändes det som att huvudet snurrade tusen gånger om men runt tre, halv fyra så somnade jag och nu är jag vaken igen då Lillfisen är vaken. Hon kryper runt här på golvet och busar, ska snart busa med henne och sen blir det att packa hennes väska. Kanske vill hon hjälpa till och packa väskan och då lär den aldrig bli packad, haha. Men det ordnar sig och blir bra när det väl är klart ändå.

Hon ska ju till sin pappa över helgen, så det betyder att jag är barnledig och som jag skrev igår så blir det till att åka till Gävle och träffa underbara Amar och säkert fler.
Kommer ha en riktig mys helg där men kommer sakna min älskade tjej.
Hatar att vara ifrån henne, men ibland så måste man ju och nu är det så.

Nej, nu ska jag packa Lillfisen väska och sen packa min egna väska och därefter blir det att sminka sig, klä på sig, gå ner och handla lite inför helgen och sen blir det till att åka till Gävle.

Puss!

Kommentarer

  • Malin - mamma till Savannah säger:

    Ja den är jättebra :)

    2012-05-11 | 08:44:55
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • Leyla Ismail säger:

    Hoppas du får en fin dag!

    2012-05-11 | 10:30:54
    Bloggadress: http://leylai.blogg.se/
  • I AM BAAM - Göteborg Edition säger:

    svar: Ah, det är många som säger det - men det är skillnad på konstruktiv kritik och idiotiska kommentarer.

    Idiotiska kommentarer som den du fick till exempel, det finns inte nån anledning att du ska behöva ta det bara för att du har en blogg. De som säger "Du som bloggare får ta att du får såna kommentarer" är antagligen såna som själv brukar sitta och kommentera andra anonymt.



    Ja jag förstår att du känner så. Verkligen!



    Tack så mycket och jag hoppas att du också får/har haft en fin dag. :D

    2012-05-11 | 16:10:34
    Bloggadress: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: