Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 Maj 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hej snyggingar!

Hoppas ni alla mår bra och har haft en fin dag, trots att vädret inte varit det bästa.
Dagen började iallafall med att jag och Lillfisen spenderade dagen på Mamma's jobb.
Hon mådde mycket bättre idag så varför inte liksom.
Alla barnen var så glada och Lillfisen lekte på som att hon gick där precis som dom andra barnen, hon lekte och skrattade och bara hade det underbart där nere och jag blev ju som en extra fröken för barnen då alla ville sitta i mitt knä och att jag skulle läsa bok, rita och bara umgås med dom.
Så himla goa!

Efter att ha spenderat hela dagen där så blev det hem och plocka lite här hemma och blev ju även en del bus med Lillfisen som var otroligt trött men som höll humöret uppe och när min vän Snällis kom så började hon skratta och le som aldrig förr, vi tog oss en promenad och pratade lite.
Kändes skönt att umgås med en klok person.

Lillfisen somnade påvägen hem och nu är vi hemma och kollar på Let's dance. Lillfisen vaknade precis då hennes tänder verkligen är påväg att komma ut nu, så hon är väldigt gnällig.
Men förhoppningsvis så kommer tänderna snart, för hennes skull.

Efter Let's dance blir det ju Big Brother och sen blir det att lägga sig i badet, tvätta massa kläder och bara ta det lugnt, för imorgon blir det först att lämna Lillfisen till sin pappa och sen därefter så blir det att bege sig mot Gävle och umgås med Amar och några andra härliga människor säkert.

Har ju planerat med Sara att träffa henne också, men vi har ju planerat förrut och det inte har blivit av, men jag hoppas verkligen att det blir av den här gången.

Få se hur mycket jag uppdaterar i helgen.
Lär vilja umgås med Amar och sådär.
Men ska försöka uppdatera lite iallafall.

Puss & Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: