Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

1 Maj 2012 Tisdag

Kategori: Resa

Hejhej alla fina människor där ute!
Igår började dagen med att bara ta det lugnt, när väl Amar kom hem ifrån jobbet så hade jag haft det så tråkigt hela dagen så vi grillade korv och fläskkarre och sen fick Amar bada en liten stund, sötnosen somnade till och med. Man märkte verkligen hur död han var men efter en timme gick jag in och väckte honom och jag bad honom göra sig klar, han märkte på mig att det var något och jag lyckades tjata på honom att vi skulle ut och göra något, dock åkte vi bara runt lite i stan för att sen ta oss till majkasen, där träffade vi Rayan & Filip och sen även hans kompis och strax därefter även en del av Amar's grabbar. Vi stod inte där så länge, när vi skulle gå så tänkte vi göra Rayan och dom men deras andra kompis kom så då blev det för många i bilen.

Vi åkte och handlade cigg och sen hem och packade ihop oss, då vi gick mot "ett hemligt ställe" och festade lite, vi drack väl två drinkar var jag och Amar och sen kom det förbi lite mer folk och det var svårt att slita sig ifrån allt trevligt folk, men tillsut skulle alla gå så då gick även vi, fast vi gick hem och dom andra till stan.


Nu är det så att saker som hände igår, är saker som kommer förändra saker och ting i mitt liv, jag är inte en blåst jävla brud och precis som jag sa så kan folk försöka knäcka mig genom att spela deras spel som är så genomskinligt att jag redan för längesen såg vilka dom var.

Idag vaknade jag vid tolv, ville bara sova mer egentligen men gick upp och gjorde i ordning hamburgare till mig, bra frukost va? haha men iallafall, Amar kom hem och åt lite också och sen blev det till att bara vara hemma och vänta tills matchen skulle börja, blev lite missförstånd hur vi skulle åka och sådär, men vi hann i tid till matchen iallafall. Det var bara jag och S, men lika trevligt var det. Silverberg fick riktiga hyllningar från publiken, dock så skrek man mest hans namn när inte var på plan och tyvärr så blev det 3-2 till USA. Jävla bajs! Roligaste perioden att se var den tredje får då insåg svenskarna hur man skulle spela.
Kanske såg någon av er matchen på tv:n?

Efter matchen så promenerade vi en promenad ifrån Sätra till Öster, trodde det skulle vara mycket mycket längre men det gick otroligt fort ändå, vi pratade om när vi var små och sådär.

Nu sitter jag här, har precis bytt kläder, ska snart hoppa in i duschen och sen blir det att bara vänta på att Amar slutar jobbet, och så ska vi säkert prata en del och bara mysa hoppas jag på.
Han är död efter jobbet, och jag har haft mitt roliga idag.

Hoppas ni haft en grym start på den nya månaden.
Puss & Kram!

Kommentarer

  • Roro säger:

    Det var roligt att ses gumman ❤

    2012-05-01 | 22:43:31
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • Mija säger:

    Men... Dom gjorde ju inte alla sina tre mål i första halvlek? Missade du helt pausen mellan första och andra?

    2012-05-01 | 23:43:08
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: