Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Vad är det för fel på mig?

Kategori: Hate me or love me.

Allt känns åt helvete återigen, jag orkar verkligen inte mer nu.
Vill bara må bra och känna att livet är på topp.
Men allt känns så långt borta, känns som jag kämpat ensam.
Jag försöker vara stark, försöker vara alla till lags, försöker trivas i mig själv, försöker må bra, måste vara stark framför Lilja, det är mycket just nu och allt jag får är hårda ord ifrån dig.
Jag försöker att kämpa, kämpa för oss och kämpa för framtiden.

Tårarna rinner ner ifrån min kind just nu, tur att Lilja inte är hemma.
Vill inte att hon ska känna den dåliga energin som är inom mig just nu.
Mår inte bra, mår illa, vill spy, vill ha din trygghet, vill ha dina armar.
Men du skjuter ifrån mig.

Lär nog ligga nerbäddad i sängen hela dagen och bara dö.
För tårarna vägrar sluta, tårarna bara rinner.
Varför är det så svårt att tycka om mig, är jag jobbig?
Vad är det för fel på mig egentligen?
Jag orkar inte vara jag längre.
Vill ut ifrån min kropp, vill utifrån all den här smärtan.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du kanske skulle gå och prata med någon proffesionell som kan hjälpa dig att reda ut tankarna lite? Styrkekramar

    2012-03-30 | 14:38:32
  • Rebecca säger:

    Gör dig av me folk som tar din energi istället.

    2012-03-30 | 15:30:59
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
  • Anonym säger:

    jag finns här för dig gumman<3



    och som svar på din kommentar:

    Du är värd dom för att du är du<3

    2012-03-30 | 17:25:21
  • Malin mamma till Savannah säger:

    Jag finns här för dig gumman<3



    Och som svar på din kommentar:

    Du är värd dom för att du är du<3



    ( glömde skriva vem det var på förra kommentaren)

    2012-03-30 | 17:26:24
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: