Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Underbara Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Dagen började som sagt med att vi var hemma och Lilja busade runt, hon la sig för att vila medans vi kollade på Hem till gården och därefter gjorde vi oss redo för att åka mot Nacka Forum.
Hade en supertrevlig dag, vi gick runt och kollade lite och handlade även en rougeborste som jag glömde under gårdagen, gick även in i den nya Tvins affären där, trodde den skulle vara stor men den var riktigt liten men det är nog för att dom ska kunna ha bättre hand om kunderna, vilket är ganska positivt.
Vi åt även en god lunch på thaien där.
ÄLSKA!


Väl påväg hem så var Lilja på glatt humör, hon busade med sin mormor medans hon satt i vagnen, hon ställde sig upp och ville bara vara så busig som man bara kan, haha.






Hemma så blev det inte så mycket mer än att fixa i ordning lite i rummet och sen busa med min dotter, innan det var dags att börja med middag, till middag fick det bli makaroner med köttfärssås.
Efter middagen så blev det till att bada prinsessan och därefter så blev det på med pyjamas och sen ge en välling innan jag la ner henne i sängen och hon sov.






Kvällen har bjudit på tv och dator.
Tråkig kväll jag vet, men fick även ett fint sms ifrån Wicktoria och det stärkte mig något otroligt, så det tackar jag verkligen för. Ibland är man glad för vilka kompisar man faktiskt har!

Nu har jag precis sagt god natt till Amar och ska väl snart även jag krypa ner till kojs och sova, är sjukt trött och orkar inte hålla mig vaken mer, fast sitter ju och pratar med några roliga filurer på facebook, så vet inte riktigt om jag kan slita mig därifrån, brukar ju annars vara så svårt, haha.


Kommentarer

  • Roro säger:

    Asså Gud jag dör, din dotter är så himla ätbar.. Så söt :)

    2012-03-28 | 18:29:23
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: