Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Trött på era fasoner.

Kategori: Mammalivet

Gick bra att hjälpa Johan idag och tog inte alls lång tid.
Smsade med Therese när jag kom hem och båda var och är helt sugna på att hitta på något, men finns fan ingenting att göra när man är runt 20 - 30 här i Stockholm förrutom att supa och det är inte alltid så jäkla kul speciellt inte när man har måsten och dessutom har barn på det och inte kan göra massa spontana saker hela tiden, även fast man ofta vill.

Få se om vi hittar något att göra.
Men Lilja ligger och sover för tillfället.
Få se hur länge lillfisen sover den här gången.

Sitter just nu och pratar med T på facebook chatten.
Alltid lika trevligt.
Kul att prata med någon som är klok och inte bara en massa losers som vill ha ut något av att prata med mig, blir så trött på att folk snackar med mig ena sekunden och andra sekunden snackar skit om mig, jag har aldrig bett er snacka med mig, har aldrig bett er vara trevliga.
Jag skiter i er så varför gör ni inte detsamma?


Och svar till dig anonym som kommenterade att jag måste klippa mitt hår, för att det är tunt och slitet. Tack men jag visste redan det, det är därför jag planerar in en dejt med Elin så hon kan hjälpa mig med det, men tack för att du påpekade det!



Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Tack men känns redan bättre :) ! Den där T , ja tror fan de är den där Tess från västerås eller vart hon nu bor , eller vet du vem hon är ?

    2012-03-29 | 14:46:44
  • Mija säger:

    Haha! Men visst måste man ju bara skratta åt folk som alltid ska komma med sina små synpunkter om hur man ska göra/leva/inte göra/tycka/tänka?!



    Ja jisses, klippa håret behöver alla till och från och jag är sån som faktiskt låter håret bli slitet innan jag tar tag i det och klipper mig. Tänker fan inte springa hos frissan 24/7 och lägga 340 spänn på att klippa mig i tid och otid.

    Som att nu denna Anonym kommer må bättre av att du klipper ditt hår liksom.



    Haha! Näe, folk har fan för mycket TID, de kan inte tillföra något bättre än att klaga på andra. Oj oj oj.

    2012-03-29 | 17:23:48
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: