Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tråkigt värre.

Kategori: Mammalivet

Alltså helt ärligt kan man ha det tråkigare än vad jag har det?
Jag och Therese sitter och försöker komma på något att göra, men inte fan gör vi det så här sitter vi vid varsin dator och klagar på hur tråkigt vi har.
Blir ju galen, kommer ju ruttna bort.
Det här är nog den tråkigaste dagen på länge.
Någon som kanske har förslag på vad man kan göra?
USCH SÅ TRÅKIGT JAG HAR!

Lilja är inte det roligaste sällskapet heller, hon gråter och är allmänt sur.
Men det har med tänderna och tröttheten att göra.
Nova kanske är på bättre humör när hon kommer, så man kan få sig ett litet leende på läpparna men det lär väl gå över ganska fort då jag faktiskt mår dåligt för jag har så tråkigt.





Dessutom vill jag säga att folk är så jävla intresserade av mitt liv och jag tror jag kommer börja lösenordsskydda bloggen för att förhoppningsvis slippa alla dryga kommentarer och alla små tjuvkik på hur mitt liv fungerar och inte, är dom inte DELAKTIGA i mitt liv, behöver dom inte läsa min blogg heller. That's it!
Men ska tänka över beslutet ett tag och lösenordsskyddar jag bloggen så finns det några jag kommer skicka ut lösenordet till, ni andra får fråga via facebook.
Men händer nog inte än iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: