Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Tack för era råd.

Kategori: Mammalivet

Lilja var trött runt klockan 18.00, så la henne för kvällen redan då.
Ganska skönt för då kunde jag lägga mig ner och bara få tycka synd om mig själv.
Har försökt få i mig blåbärssoppa.
Tycker ni alla som ger råd om vad jag ska äta och så, är så himla fina.
Tack så mycket, det värmer! ♥

Men hur som helst, när lillskruttan hamnat i säng så la jag mig och sov i ungefär två och en halv timme men inte blir det bättre i kroppen, utan snarare sämre.
Magen dödar verkligen mig.

Har precis kollat på Maria Wern och nu är det dags för Big Brother och se älskade Rodney!

Kommentarer

  • maria säger:

    spännande med Maria Wern, när är nästa avsnitt,,,

    Natti

    2012-03-12 | 22:16:08
    Bloggadress: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: