Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Sussie.

Kategori: Hate me or love me.

Sussie om .-.-.:
Har du inga andra kläder??, du har ju jämt samma kläder på dig, dem ser billiga ut, din kille har en så stor näsa, haha, du är så ful




Antar att du inte förstår att man faktiskt kan använda samma bild fler än en gång i sin blogg och det är precis det jag har gjort, det inlägget du kommentera, den bilden har jag lagt upp minst 4 gånger i bloggen.
Vad mina kläder kostar har du inget med att göra, inte heller vart jag köper dom.
För nej, jag har inte världens bästa ekonomi och kan handla dyra och massvis med kläder varje månad, utan jag får försöka variera mig med dom kläderna jag har.

Men fortfarande så vet jag inte vad du är ute efter, för dina små patetiska ord får mig bara att skratta och verkligen känna vilket jävla bra liv jag har, jämfört med dig eftersom du så tappert försöker få mig att känna mig underlägsen, ful och äcklig. Men du lyckas inte.

Att du tycker skit om mig kan jag tåla.
Men att du börjar diskutera min pojkvän är fan sjukt.
Fast det förstås, ALLA KAN JU INTE VARA LIKA BRA & SMARTA SOM MIG!
Och det bevisar ju du till max när du skriver dina äckliga kommentarer.
Har du mer och skriva får du jätte gärna skriva en mejl/blogg adress som jag kan kontakta dig på och för att jag även ska ta dig på allvar. Annars är du bara en fjärt i mina ögon, då du inte vågar stå för vem du är..

Kommentarer

  • Lexi säger:

    HORsussie! Vilken patiskt jävla kommentar hahaha, bra svar på tal iaf! Hon har ju heller inget bättre för sig?! Vilket liv :D



    Emelie herregud, nu har jag inte läst din blogg på evigheter, har massa att gå igenom :D Tänkte bara varna dig att du kaaaaan bli bombad med en hel del kommentarer från mig from now on hahah!

    Hoppas allt är bra med dig & gulle Lilja! Kram <3

    2012-03-04 | 23:47:59
    Bloggadress: http://ohhowclichelexi.blogspot.com/
  • Sara säger:

    Ärligt fattar inte alls varför det angår folket vad du har på dig. Det är väl insidan som räknas sedan om hon nu bryr sig så jävla mycke varför ska dom kommentera då kan dom ta titt i spegel och kolla om dom ens är bättre men tvekar!! Jävla idioter

    2012-03-05 | 01:40:39
    Bloggadress: http://sarinas.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Så feg den där "Sussie" :S att personen ifråga orkar. Verkar iaf inte ha nåt bättre liv än att stalka oss ;) Hahhahaa :D:D

    2012-03-05 | 13:49:20
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: