Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Anonym om -.-:
men du är ju bra korkad om du tror Amar älskar dig och vill spendera hela sitt liv med dig vakna upp ur din lilla drömvärld !



Eftersom du ens skriver en sån efterbliven kommentar som du gör och självklart är anonym och verkar veta exakt vad Amar känner och tycker, så antar att du känner honom och om du nu gör det så kan du lika gärna stå för vem du är, din fjolla. För precis som jag skrev till Sussie, du är bara en fjärt i min värld tills du vågar stå för dina kommentarer här i min blogg. Punkt och slut!

Kommentarer

  • Maria Ester säger:

    Såna kommentarer trillar också in till mig titt som tätt. Konstigt nog är dom alltid anonyma. Men jag blir faktiskt glad att jag har en sån stor del av nåns liv haha.

    2012-03-05 | 19:51:40
    Bloggadress: http://marialatina.blogg.se/
  • maria säger:

    OMG

    2012-03-05 | 20:16:59
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: