Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Sommarkläder, beställda.

Kategori: Mammalivet

Nu har jag beställt massa sommarkläder.
Ganska roligt att jag beställt både rosa & gula capribyxor.
Vill försöka få mig lite färgglada kläder i sommar.
Älskar folk som använder färgglada kläder, det ser så fint ut.
Men vet ju dock inte hur jag själv kommer se ut i det hela.

Det är vad förmiddagen har bjudit på och även en massa bus med Lilja.
Nu ligger hon och sover middag och jag smsar med Amar.
Ska snart börja göra lunch, så att den blir färdig till Hem till gården.
Efter det så blir det nog att diska och sen bara mysa med Lilja.
Funderar även på en promenad till Slussen.

Börjar bli sjuk, har så sjukt ont i min mage.
Känns som att den ska explodera, fast det gör den nog inte.
Men gör verkligen jätte ont & jag mår illa.
Så vet ju inte hur det går med maten.

Nu blir det lite Cityville och sen lunch!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Åh vad roligt med sommarkläder!

    O bra att du beställde lite färg=)

    Jag e inte så modig ännu så jag håller mig till svart, eller mörka kläder iaf.



    Ja på onsdag passar utmärkt!

    Mamma stannar tills på onsdag nämligen.

    Då ska jag skjutsa hem henne och ställa bilen där tänkte jag!

    Ska vi träffas i stan eller ska jag komma hem till dig? Billigare, då kan vi köpa fika på Ica haha

    Och kanske ta en promenad med Lilja eller iaf sitta ute om det är fint väder??

    Eller vill du hellre till stan?

    2012-03-12 | 12:04:29
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • Jenni säger:

    Åh färger är härligt. Jag älskar sommaren, brukar använda mycket ljusa kläder då, samt pastellfärger. Det kommer säkert bli jätte snyggt med lite färg på dig :-) Kram

    2012-03-12 | 12:15:39
    Bloggadress: http://jennisfamilj.se/
  • maria säger:

    håller med / Älskar färger



    Ha det fint & krya på dig Maria

    2012-03-12 | 14:35:02
    Bloggadress: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: