Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

SNART!

Kategori: Melodifestivalen 2012

Nu är det lite mindre än bara en timme kvar tills Melodifestivalsfinalen börjar.
Guuuuuuuuuud vad jag längtar.


Vad ser ni mest framemot ikväll?
Jag ser nog mest framemot och se om svenska folket har hjärnan med sig ikväll.
JA! Jag får faktiskt säga så, för att jag själv ska ringa och rösta.
Loreen eller Danny till Azerbaljan.

Måste även passa på att prata om Årets värdar i Melodifestivalen.
En riktig tjejtrio som verkligen gjort ett bra jobb, dock tycker jag det är tråkigt att Helena Bergström inte var med på två del finaler, men annars har dom gjort ett grymt bra jobb och jag skulle gärna kunna se dom här tre tjejerna vara värdar även nästa år igen och året efter det.
Grymma och härliga tjejer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: