Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Råttorna dansar på bordet, när katten är borta.

Kategori: Hate me or love me.

Varför tror du så mycket om dig själv och varför tror du att alla är nyfikna på ditt liv?
Helt ärligt, jag har slutat bry mig om både dig och dina "kompisar"
Hade kallat dom dina vänner om det var så att jag tyckte dom var det, men man är väl inte vän om man så fort katten är borta så dansar råttorna på bordet?
Det jag menar är, hör dom av sig till mig och spelar falsk?
Då är man väl ändå inte vän?

Aja, det är ditt problem och inte mitt.
Skönt att ha det avslutat, att ha slutat bry mig om dig och ditt liv.
Slutat ägna energi på DIG!




Har suttit och raderat bloggar ifrån min bloglovin.
Känns så jäkla skönt.
Läser ju ganska många bloggar, men vissa går jag bara igenom och skiter i vad som står och kände att det bästa vore att ta bort dom helt och inte ens ha dom där, slösa plats på min bloglovin, haha.
Så nu är dom borta och det känns jävligt SKÖNT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: