Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Planer.

Kategori: Party

Ikväll blir det att träffa fina Lina.
Ska bli så himla trevligt.
Vet dock inte vart vi ska träffas eller så.
Men det ordnar sig till kvällen.
Allt behöver ju inte vara planerat i minsta detalj.
Lite spontan får man vara, trots att man är mamma.

Imorgon blir det Melodifestivalmys tillsammans med Mamma.
Ska bli så himla underbart, har ju mina favoriter och ska ringa och rösta på dom.
Räkningen får bli hur hög den vill, för den ända som inte får vinna är Ranelid.
Usch fy och blä!

Vad ska ni göra i helgen?



Lina & jag, Julafton 2011 :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Örebro?vad har jag där och göra?nej ja ska inte stanna i sthlm eller jo några timmar innan vi alla tar nästa tåg tillsammans,varför bryr du dig ens vart ja ska?

    2012-03-09 | 14:30:06
  • Kajsa säger:

    Och för det andra ljuger jag inte i min blogg !

    2012-03-09 | 14:42:57
  • maria säger:

    vila , köra en soffa och bara va !!



    Trevlig helg Maria

    2012-03-09 | 15:47:46
    Bloggadress: http://iahgolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: