Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Planer inför mitt födelsedagsfirande.

Kategori: Mammalivet

Badat och haft en helt underbar kväll med Lilja.
Hon är ju bara så söt, när hon ska bada.
Hon har ju alltid skrikit och haft sig, sen när jag började bada med henne så har allting verkligen blivit jätte bra, hon leker lite försiktigt men blir mer avslappnad och lekfull för varje gång.

Nu sitter jag här framför datorn och snackar lite med folk på facebook-chatten och inväntar att Big Brother Live ska börja, trots att jag inte tycker om det så kan jag inte missa det.
Jävla skitprogram haha.

Nu är det inte många dagar kvar till min födelsedag, snarare 9 dagar kvar.
WOHHHHHHOOOOOOOOOOOOO!
Ska ju träffa Therese imorgon, när hon vaknar och prata lite grundligt med henne.
Så jävla awesome!
Fast jag firar ju inte mig själv förens helgen den 23 - 25e Mars och det för att jag inte är barnledig på vardagar, utan den helgen är min lediga helg och jag kan göra vad jag vill och jag vill fira mig riktigt hårt.
Visst 22 är ingen viktig ålder, men man blir det ju ändå bara en gång, haha.

Måste tänka ut vilka jag vill bjuda och spendera dagen med.
Beror ju även på om jag ska fira i Stockholm eller Gävle.
Men hur jag än gör så kommer det bli fukking amazing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: