Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Minnen.

Kategori: Hate me or love me.

Kommer aldrig glömma den här dagen.
Det var andra gången för mig i Gävle och dagen efter denna dag så träffade jag Amar för första gången, han var redan bjuden på den festen men han hade tydligen "bättre" saker för sig, haha.
Jag visste ju inte vem han var, så jag klagade inte på att han inte var där.
Jag hade det så jäkla kul med dessa tre tjejer och massa annat folk.
Första gången jag träffade dom flesta, fast tjejerna hade jag träffat tidigare.
Men annars så var allt annat folk nytt men lika trevligt för det !
Vi dansade, pratade och sjöng.
Jag som ändå var gravid, drack coca cola och mådde så jävla bra.
Allt var verkligen toppen.


Dagen efter blev ännu mer toppen när jag träffade min livs kärlek.
Men det är en annan historia, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: