Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Mina tatueringar.

Kategori: Hate me or love me.


Den här tatueringen står för Pappa & Mamma på turkiska och sitter på högra under armen. Jag älskar den, för den har verkligen en stor betydelse för mig, har så mycket att tacka mina föräldrar för, har så mycket jag egentligen vill säga och få ut till dom, därför tyckte jag att en hyllning till dom var det minsta jag kunde göra, denna tatuering var min andra tatuering och gjorde den i Jönköping i September/Oktober 2009.



Den här tatueringen betyder även den något för mig, det står Kardesler och betyder syskon på turkiska, jag gjorde den för mina tre bröder men även för Nova som blivit lite som en syster för mig, den som gjorde den hade bara gjort en tatuering på en annan människa förrut, så är super nöjd med den trots att många kan ha mycket negativt att säga om den men INGEN annan kommer kunna ha samma tatuering på samma sätt som jag, så trots att den är väldigt tunn och många frågar om jag skrivit med bläckpenna så är jag supernöjd.



Den här tatueringen står för att jag blev mobbad för att jag såg ut som en pingvin och det har stärkt mig och ville visa styrkan i tatueringen, den är dock inte helt klart än, det ska stå text och så ska jag även fylla i den, men den som gjorde den här, gjorde även den övre tatueringen och det här var den första som gjordes. Men texten som ska stå över och under är: What dosn't kill you, makes you stronger. Just för att jag blev mobbad och blev lyckades bli stark av alla hårda ord.



Den här tatueringen är ett stort jävla misstag som jag ångrar från djupet av mitt hjärta, en riktigt dum grej, som jag gjorde i Turkiet och Marmaris 2009. Hade jag kunnat dra tillbaka tiden, så skulle jag aldrig ha gjort den, så det är den första tatueringen som ska täckas över och fixas med, för vill ha bort den NU NU NU!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Va roligt inlägg.



    Alla har sin historia

    Kram Maria

    2012-03-28 | 07:21:47
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Pingvinen var ju söt :)



    Jag vill tatuera in mina barns namn :) Sen får vi se

    2012-03-28 | 16:59:23

Kommentera inlägget här: