Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Ljuset är tänt för den som har lämnat.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Kvällen bjöd på middag och en liten powernap.
Nova tappade även sin första tand och så himla söt får man inte vara.
Hon sprang runt här hemma (om jag ändå hade filmat) och var hur glad som helst över att tandfen skulle komma och ge henne en guldpeng, så fort man sa tandlös så blev hon super glad.
Hon känner sig verkligen stor nu!

När Nova gått hem så blev det att gå ut och tända ett ljus.
Vill inte skriva ut vad som hänt för respekt mot dom anhöriga.
Jag känner dom och känner inte att jag vill vara den som skriver ut.

När jag var hemma igen så blev det att kolla på tv.
Både på Maria Wern & Big Brother.

Funderar på att lägga mig i ett bad nu och tänka lite och även ringa Amar.
Måste snacka lite med honom, behöver någon att prata med.
Och han är en bra lyssnare och dömer aldrig.
Deppen sitter fortfarande där och jag vill kunna prata ut.

Laaaaaaaaater!

Kommentarer

  • kajsa säger:

    klart de e kul o va hemligshetsfull , det är ju inte så att man delar hela sitt liv med bloggen,o sen när de e nära att hända nå positivt i ens liv avslöjar man de inte innan de gått igenom,finns folk till allt o då menar ja att många vill förstöra o fucka för en

    2012-03-19 | 23:28:14

Kommentera inlägget här: