Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Krossad och förstörd.

Kategori: Mammalivet

Sitter och smsar lite med Amar.
Men mår varken bättre eller klokare av det.
Känns verkligen jobbigt just nu.
Det känns så sjukt, känns så meningslöst.

Jag vet att min blogg kommer vara världens peppigaste blogg ett bra tag framöver, vet inte heller hur mycket jag kommer uppdatera här och vet inte heller när jag känner mig starkare och modig nog att ta steget vidare och berätta för er alla söta läsare vad det är som hänt.
Lär ta ett jävligt bra tag och jag hoppas ni har förståelse för det.
Hoppas ni står ut med en ledsen, deprimerad och krossad Emelie.

Nej, Revange börjar snart och jag funderar på att se på det.
Men vet inte om jag orkar, men får mig att kanske tänka på annat.
Bara det inte händer något sorgligt, då dog jag ju.

Hoppas ni alla fina mår bra och haft en fin dag.
Laaaaaaater, i guess!

Kommentarer

  • maria säger:

    Tack för svar... Tänker på dig men klart att inte det hjälper

    Natti

    2012-03-15 | 21:15:10
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Roro säger:

    Gumman jag hoppas av hela mitt hjärta att allt blir bättre, jag finns här om du behöver prata! Själv ska jag och min sambo börja gå på parterapi och jag psykolog.. Ingen verkar ha det bra! Massvis med kramar och kärlek till dig söta mamma till sötaste lilla lilja :)

    2012-03-15 | 21:27:52
    Bloggadress: http://gjb.blogg.se/
  • maria säger:

    Va bra,,,,,,,



    2012-03-15 | 21:44:14
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: