Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

JUST NU:

Kategori: Mammalivet

Sitter och smsar med Amar nu samtidigt som jag kollar på Maria Wern.
Har inte riktigt hängt med så mycket i vad som händer på tvn.
Men antar att det slutar snart och då blir det att kolla på Big Brother och se hur dom tre nya deltagarna kommit in u huset, en från Sundsvall, en från Gävle och en ifrån Järfälla.
Vet inte riktigt hur jag ska döma dom än, måste se dom först.
Så ska bli kul att se lite av dom idag.
Kanske är det någon från Gävle som läser min blogg, som känner henne?
Eller är det någon annan som känner någon som varit / är med i Big Brother?




Ibland blir jag så himla trött på hur du beter dig.
Du lovar mig en sak, du lovar att hjälpa mig.
Du lovar att ställa upp på mig och faktiskt se till så att det blir gjort.
Du lovade mig, men ändå så beter du dig som du gör.
DU ÄR FÖR FAN VUXEN!
Jag orkar inte mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: