Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Hoppas.

Kategori: Mammalivet

Är ju lite oklart om pengarna kommer in imorgon eller på Måndag.
Men jag hoppas dom kommer in imorgon, så jag kan hämta ut paketet så både jag och Lilja kan få lite nya saker i garderoben, köpte ju dock inte så mycket egentligen och jag vet ju att ungefär hälften kommer åka tillbaka, just för att det sitter bra på andra men som en kratta på en själv.


Har snackat lite med Jenni och hon kanske följer med imorgon.
Berodde lite på saker, men vi får se imorgon helt enkelt, men jag hoppas verkligen hon följer med, vet inte sist vi var ute tillsammans, måste ha varit 2 år sedan minst, hon hade träffat sin Christian men jag tror inte hon hade fått Nova än utan att hon strax efter vår utgång blev gravid.
Så skulle vara skit kul om hon hackade på imorgon.

Har pratat med Amar, jag trodde ju han låg och sov.
Men det gjorde han inte utan han hade fullt upp med annat, haha.
Så lika bra att inte störa honom då ju.
Men vi har iallafall pratat lite nu.

Imorgon ska Lilja träffa sin pappa.
Roligt för henne faktiskt, jag lämnar henne och promenerar hem.
Ska bli skönt att få lyssna på musik och bara promenera hemåt.
Väl hemma blir det att lägga sig i badet, läsa en tidning och bara njuta av livet tills det är dags att börja fixa i ordning sig för kvällen, som sagt få se om pengarna kommer imorgon, då blir det ju självklart att hämta ut paketet för att se vad som ska vara kvar och inte kvar.
Beställde ju rosa och gula byxor, leggings, shorts (att ha ovanför leggings), en stor härlig tröja, en lila tunika, och några linnen i olika färger.
Ska bli kul och se vad som blir kvar och vad som skickas tllbaka.

Nej, nu blir det att lägga sig ner och spela Draw something & wordfued och sen sova.
God natt alla fina och härliga människor!

Kommentarer

  • maria säger:

    Hoppas allt klaffar idag med pengar O kläder



    Ha det super kul idag

    Ta mycket bilder

    Maria

    2012-03-23 | 07:28:54
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: