Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

God morgon, god morgon!

Kategori: Mammalivet

Hoppas ni alla har sovit gott och att ni inte drömde allt för många mardrömmar.
Själv har man haft en unge som vaknar stup i kvarten och när hon väl somnade om så sov jag så oroligt jag bara kunde, drömde både den ena hemska drömmen efter den andra.
Så jäkla weirdo!

Anledningen till att hon vaknade stup i kvarten har nog med att göra att hon sovit själv inne i rummet i över en månadstid och jag sovit ute i vardagsrummet i en säng som vi har där, egentligen inte av någon speciell anledning utan det har bara blivit så och igår natt sov jag inne i vårt rum, kanske blev det en liten ovana att gå tillbaka till det, nu när hon sovit själv i rummet så pass länge.
Hoppas på en bättre natt inatt.

Vi är iallafall vakna här hemma och jag håller på att sminka mig, och därefter blir det att klä på sig kläder och sen åka mot Rådhuset och träffa Johan en snabbis.
Ganska trevligt att träffa han.
Var ju ett tag sen och trots att vi är syskon så är det ju Martin jag har bäst kontakt med, känns ganska tråkigt att inte kunna ha lika bra kontakt med alla mina bröder men man kan inte få allt man vill här i livet, utan vissa saker får man faktiskt ibland nöja sig med att bara träffa ibland.
Dock synd att jag och M inte har någon kontakt alls av olika anledningar.
Vi träffas inte längre, hör inte av oss när någon fyller år.
Men kanske ordnar sig det också en vacker dag.
Vad vet jag.

Hoppas ni alla får en fin dag.
Nu ska jag göra mig klar.
Vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: