Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

GÅRDAGEN!

Kategori: Mammalivet

Tjena!

Hade ju en aptråkig dag igår, fick ju nästan damp här hemma för att det var så tråkigt, jag och Therese försökte komma på både det ena och andra att göra, men inget var sådär superkul som vi faktiskt ville ha det, vi satt och tvekade och surade över att det var så tråkigt, men tillslut bestämde vi oss för att jag skulle komma hem till henne.

Men dagen började med att jag mötte upp Johan vid Rådhuset, hjälpte honom att fixa hans legitimation och därefter åkte jag hem och mös med Lilja, som inte alls var på topp humör men som ändå ville mysa med mig, jag älskar att bara ligga ner och ha hennes liggandes över mig då det ser ut som hon lyssnar på mitt hjärta.
Finns ingen kärlek som kan mätas med den kärleken jag har till Lilja.
En mor till sitt barn, den kärleken är oändlig.









Jag åt middag, fixade i ordning mig lite mer och sen skjutsade Pappa mig till Therese, väl hemma hos henne så var det bullbak på hög nivå och bullarna dödade ju inte en lite.
Jag åt minst tre stycken och skulle lätt ha kunnat äta fler.
Så jäkla goda var dom.

Vi hamnade inte i säng förens vid fyra på morgonen, jag och Therese låg och pratade om både det ena och det andra i sängen och det var verkligen jättetrevligt.
Det är så mysigt med riktiga tjejkvällar.

Kommentarer

  • maria säger:

    Va härligt det låter

    Kram



    Tråkigt att du mår så dåligt

    Maria

    2012-03-30 | 17:45:41
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Såklart jag kollar på Revenge. Så j*vla bra :)



    Jadu.. Vi kan som sagt typ när som men det är du som alltid avbokar.. Tyvärr.. Så det börjar faktiskt kännas som att du bara säger att du vill men inte menar det.. Nu är det säkert inte så men förstå mig rätt...



    Du har ju mitt nr så det är bara du hör av dig när ni har tid och möjlighet.

    2012-03-31 | 11:13:00
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: