Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Förra året var det fest, och nu är det sex i hela huset.

Kategori: Mammalivet

Är så jäkla trött men känner ändå inte för att sova.
Min fina vän vill komma förbi på en cigg utanför porten.
Men jag vet faktiskt inte, känns ju lite sisådär med det hela.

Hur som helst..
Sitter och sneglar mot någon psykofilm.
Vet inte vad den heter, men alla människor som är med i filmen ser helt psyko ut.
Blir ju nästan rädd för hur dom beter sig.

Imorgon ska jag tvätta lite kläder och därefter bara mysa med Lilja.
Bara ha en underbar dag tillsammans med den bästa i mitt liv och sen till kvällen blir det att antingen skita i Big Brother Live och titta på Taken, fast kan ju hyra den från Telia videobutiken så jag slipper missa Big Brother Live om jag nu vill se den, allt verkar ju bara handla om sex i det där huset i år.
Stör mig som faan!

Men hur jag än gör så blir det nog bra iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: