Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Big Brother Uppdatering.

Kategori: Big Brother 2012

Vem vill nu åker ut ifrån Big Brother ikväll?


Jag kan ärligt säga att jag vill ha ut dom alla som är nominerade, så blir väl glad vem av dom som åker ut, fast jag ser ju helt att Sipan åker ut nu, Marcelo nästa vecka, därefter Hanna J och därefter Kija.
Anledningarna är för att Sipan är Sipan och jag klarar inte av honom längre.
Jag diggade honom som fan ifrån början och han verkade vara en lugn person.
Men det ändrades och han började fitta sig mot Hannah W, trots att jag inte tyckte om henne heller, men man behöver inte bete sig som fem när man faktiskt är vuxen.
Nu blir han bara värre och värre och jag klarar inte av att titta på honom.

Marcelo bara för han är en riktig stockholm brat och typ garavar sönder sig själv när Annica är ärlig och berättar att si och så här känner jag och det här gjorde du fel, finns fler saker som gör att jag stör mig på honom, men orkar liksom inte skriva ut allt om varje person. Inläggen blir alldeles för långa.

Hanna J och Kija gillar jag inte därför att dom både går runt i huset och tror dom är vackrast i stan och det stör mig något otroligt, stå inte och diska naken det skulle du aldrig göra hemma, behöver inte ställa sig på bordet varenda fest och dansa porrdans, för det var fint första gången och man blev imponerad av hur duktig du var Kija, men nu blir man bara äcklad och helt seriöst DU HAR BARN som faktiskt förstår vad du gör, som faktiskt skulle kunna kolla på dig, även ditt barn personal på dagis/skola ser hur du beter dig.
Det är inte ett normalt beteende enligt mig.



Kanske ska ta allt det positiva också.
I år så är det tamefan så att jag hejar på Camilla.

En tjej jag från början tänka skulle vara en riktig Carolina Gynning, Linda Rosing typ.
Men som inte riktigt visat den sidan än och kanske kommer det en bomb då hon verkligen släpper loss så som Bingo sa förra veckan, men jag tror nog ändå hon skulle vara så där härligt bra ändå.
Hon har levt ett liv som inte många av dom andra tjejerna har gjort och därför tror jag att hon INTE känner att hon blir känd på det här och kan leva på det livet ut.
Kvinnan bor för fan i Dubai, äger två företag, pratar flytande svenska med svensk brytning trots att hon är född och uppvuxen i Norge och skulle jag ha festat där och sen klivit in i Big Brother huset så skulle jag nog faktiskt garva ihjäl mig själv, kvinnan har ju makt.
Camilla & Rodney är dom jag ger all min bra luft på.

Nu har ni fått er en riktigt Big Brother uppdatering.
Ska försöka kommentera lite varje dag angående Big Brother.
Det är ett stort ämne nu och jag är ju beroende.
Så vad passar inte bättre än att faktiskt prata om det då.
Reflektera och se andra åsikter.
Ingen har ju fel, alla har ju rätt att rösta på vem dom vill.

Kommentarer

  • - ● Rebecca ● - säger:

    Jag blev stolt för att jag gjort ett bra jobb me o uppfostra Melvin jämfört me hur andra uppfostrar sina barn..

    2012-03-18 | 20:44:23
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: