Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Big Brother.

Kategori: Big Brother 2012

Nu blir det att kolla på Big Brother.
Trots att jag inte är helt sugen på den serien mer.
Har ju nämnt förrut att jag tycker allt bara handlar om sex, hångel och porrdans och det är absolut inte underhållning för min del, Petronella var grym för hon var emot allt det där men det jag tycker är ganska konstigt är att när hon "valde" att gå ur huset kunde man ändå rösta på henne, så dom som ville ha henne kvar blev ju totalt lurade av Big Brother eftersom Gry redan visste att 2 skulle gå ut innan rösterna var avslutade.
Var det fusk eller vad handlade allt om egentligen?

Men hon var väl den ända med hjärna i det där huset.
Har aldrig haft några problem med Hanna R och Marcel.
Men eftersom alla andra i huset är som dom är, så avstår jag hellre att kolla på det.
Vad tycker ni om årets Big Brother?

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ja ta den listan!

    Intressant att se vad du svarar =)

    2012-03-08 | 23:35:57
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • jenilita säger:

    Jag tycker aldrig bb är bra så här ifråb början det e för mycket folk men när det är typ så där max 10 st med så är det helt okej.. Men årets BB e lite väl överdrivet många trasiga själar hehe ne men det e ändå bra tv synd bara att många av dom e unga och klippen när dom har sex kommer ligga kvar på nätet och det kanske inte e så kul om ett par år när dom har familj o barn.. KRAM

    2012-03-09 | 00:22:57
    Bloggadress: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här: