Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Ännu ett inlägg.

Kategori: Mammalivet

Jag vet att jag uppdaterat mycket men det är bara för jag har så sjukt tråkigt.
Försöker tänka på annat och då blir det till att uppdatera bloggen med en massa skit som egentligen inte ens är värt att läsa, men har ju några stalkers och haters som älskar att kommentera med spydiga kommentarer, så tänkte att jag kunde göra deras dag lite bättre iallafall, haha.

Just det.
Ni kommer förmodligen få se en video ifrån kryssningen som jag och Therese var på här för två veckor sedan, alltså det är väl bara hon och jag som kommer haja själva skämtet i det hela och självklart ser man inte oss så bra, utan man hör mig mest prata men som sagt är väl bara vi som förstår själva skämtet.
Får se om jag vågar lägga upp den här, den är trots allt hatvärd.
Jag hatar den, men samtidigt älskar den!

Nej, nu ska jag återgå till att ha tråkigt.
Snacka med Therese och så ska jag fortsätta gnälla som en kärring.
Mitt liv är verkligen trist och jag vill bara ha lite kul.
Varför ska det vara så svårt att få ett gott skratt?
Nu lär jag inte uppdatera mer på några timmar.
Blir för mycket då, känner jag.
Heippa!

Kommentarer

  • Sara säger:

    HAHA va du hinner blogga medans min har torka haha!! Aa vet har inte kommenterat nåns alls, visst är jag inne varje dag och läser men då är det på bussen på väg till skolan eller på väg hem :/ så glömmer bort helt! Plus har ju inte heller dator, min tele är min dator :p!! Kram gumman

    2012-03-29 | 17:44:33
    Bloggadress: http://sarinas.blogg.se/
  • Malin mamma till Savannah säger:

    det du skriver är visst värt att läsa så det så <3 Om du som du påstår bara skriver skit så gör jag det med <3

    Jag fullkomligt älskar din blogg:)

    Nu låter jag som en stalker eller nått sånt men det är ju inte så jag menar e <3

    2012-03-29 | 19:13:06
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • maria säger:

    Jag tycker det e skoj när du skrivit mycket hihihi



    Rensa garderober, kanske finns något du kan sälja och göra dig en slant och köpa nptt nytt för. Kanske ett tips.



    Allt jag lägger på blocket sälj. Inte mycket pengar men dels blir jag av med saker som är i vägen eller står i källaren och sen kan jag köpa nya saker

    Woop Woop

    Kram Maria

    2012-03-29 | 19:20:42
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Mija säger:

    SV: Jag tror att man får skaffa sig lite skinn på näsan när man har en blogg som vem som helst kan läsa. Sen är det ju helt sjukt vad folk tycker sig tuffa bakom datorskärmen och kan kasta fula kommentarer eller annat onödigt helt utan dåligt samvete.



    Jag tycker man bara ska säga sånt som man kan stå för rakt framför personen ifråga. Man vinner inget på att vara elak liksom!



    Lär dig skratta åt alla onödiga människor, det försöker jag iaf!

    2012-03-29 | 19:39:15
    Bloggadress: http://mijauz.blogg.se/
  • sofia klangebo säger:

    Okeej. duktig som gått ner så mycket...

    Jag hoppas jag oxo får göra OP..:)

    2012-03-29 | 23:46:32
    Bloggadress: http://klangebo.blogg.se/
  • - ● Rebecca ● - säger:

    Tack.

    2012-03-30 | 01:11:42
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: