Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Ändrade planer.

Kategori: Mammalivet

Blir inte till att träffa Therese imorgon.
Hon får besök av sin mamma, så vi tar det någon annan dag istället.
Så istället så blir det till att damma och fixa i ordning alla kläder här hemma.
Har ju flera påsar fyllda med kläder som Lilja inte kan ha längre.
Men vill inte skänka/sälja bort allt, så måste kolla upp vilka plagg som ska bort.
Fast lär väl bli som vanligt med den saken, att jag behåller allt, haha.
Nej, nu ska jag faktiskt ta och sova.
..

Kommentarer

  • therese säger:

    Jag måste hem och se BB på datan haha

    Men jag älskade Rodney från första stund han var med förra året, och jag älskar honom fortfarande!

    Jag ska fan rösta hela natten haha

    Sexig är hon också :)

    Jag skulle inte banga på honom!!



    Längtar tills vi fikar, så får du berätta allt du hört=)!

    Sov gott! Puss

    2012-03-11 | 23:05:46
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: