Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

9 Mars 2012 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Lilja är med sin pappa nu och jag ska precis börja städa här hemma, börjar med rummet och gör det fint till skruttan kommer tillbaka. Har ju inte sovit där inne på flera dagar, utan sovit i soffan för att det ligger en massa kläder och saker på min säng, som ska in i garderoben men det finns ju ingen plats där, haha.
Behöver nog skaffa mig en större garderob, haha.

Glöm inte bort både Namninsamlingen och Frågestunden.
Hoppas ni alla får en mysig helg, för det ska jag ha.
Vet inte om jag kanske tar och träffar någon.
Men det märker vi ju.

Nu ska jag börja städa.
Hörs!

Kommentarer

  • Elin | hallonkex säger:

    Haha, okej. Svart är en ganska enkel bakgrund att utgå ifrån, men visst kan man försöka få den lite ljusare. :)



    Skrev dit min mail nu, men om du vill ha några bilder och sånt i menyn också får du säga till! :)

    2012-03-09 | 13:01:39
    Bloggadress: http://hallonkex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: