Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

8 Mars 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hej alla fina!

Hoppas ni mår bra och har haft en fin vecka.
Har ju varit lite dålig på att uppdatera i veckan men det är för att jag haft andra saker för mig.

Igår och idag har jag ju varit barnvakt till min prins Noah.
Igår var jag dock där själv och bara mös en massa med honom och det var verkligen en skillnad från idag, för idag var ju Mamma, Nova och Lilja med och fy vad barnen busade runt, blev ju nästan tokig, haha.
Men det gick bra, Lotta kom hem runt 17.00 och jag åkte hemåt.
Så jäkla skönt att komma hem, Lilja var dödstrött.
Fick bli mat och sängen för henne.

Efter jag lagt Lilja i sängen, la jag mig även ner och sov i två timmar.
Så himla skönt, fast ändå så jävla ovärt för nu kommer jag inte kunna sova senare.

Sitter och smsar med Älsklingen min samtidigt som jag försöker kolla på Revange.
Har ju följt den serien och försökt förstå den, men den är väldigt svår att förstå.
Finns så många frågetecken när det kommer till den serien.

Imorgon blir att lämna Lilja till sin pappa.
Efter det blir det hem och städa rummet och bara njuta av att vara barnledig.
Så himla skönt och härligt!

Senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: