Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

6 Mars 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Idag har jag bara haft en mys dag med Lilja, vi har myst sönder oss här hemma.
Så jäkla bäst alltså, älskar att spendera tid med henne.
Men iallafall.
Nova kom efter hennes dagis och är fortfarande kvar.
Så nu myser jag med båda mina favorittjejer.

Imorgon så är jag barnvakt åt Noah.
Så då får jag mysa med min prins också.

Veckan har verkligen börjat bra och verkar fortsätta lika bra.
Livet börjar verkligen bli ljust nu och jag känner en sån himla glädje inom mig.

Senare idag så blir det till att bada både mig och Lilja, ska även och läsa min Resetidning som jag köpte förra veckan. Älskar att läsa om olika ställen i både Sverige och världen, älskar att få läsa resensioner och det är verkligen min dröm att jobba inom resebranschen själv.
Kunna ge mina egna råd och tips, eller ta hand om turister.
Kanske blir min dröm sann, insallah!

Glöm inte bort min Frågestund som avslutas på Fredag.
Klicka HÄR så kommer ni dit.

Nu ska jag mysa med favorittjejerna.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: