Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

4 Mars 2012 Söndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Igår på dagens blev det först att ta det ganska lungt, med tanke på en massa saker som jag inte riktigt vill gå in på här, men tackar gud för att han var på vår sida iallafall.
Strax innan 15.00, så plockade jag, Amar och Mustafa upp Johanna för att åka in mot stan, vi kollade runt lite i butiker och jag köpte ett par nya skor.
ÄLSKAR DOM! ♥
Blev även en snabbvända till systemet.
Sen blev det hem och vila lite och mysa med Älsklingen min, innan jag hoppade in i duschen och gjorde mig redan för kvällen.



Hade en helt jävla awesome kväll igår.
Började med att vi promenerade till Brynäs och gick på födelsedagsfest.
Var så jäävla soft folk där och alla var verkligen supertrevliga.
Dog ju lite för att alla var så himla trevliga.
Träffade dessutom en tjej som brukade vara i Marmaris.
Roligt sammanträffande.

Det bästa var ändå att jag mesta dels satt på balkongen och snackade med alla härliga brudar som var där, har ju inte direkt blivit glad på sista tiden när jag träffat andra tjejer, just för att det alltid är så jävla mycket drama när det kommer till tjejer emellan, men igår så kände jag inte alls av dom vibbarna.
Fina människor!





Vet inte exakt vad klockan var, när jag och Älsklingen min rörde oss därifrån.
Alldeles för mycket tror jag och promenaden som egentligen tar 4 minuter, tog för oss nästan 45 minuter men det var härligt att prata lite om livet.





Vaknade idag otroligt trevligt, försökte vara trevlig.
Men ville bara fortsätta sova, men inte det lättaste.
Så klev upp och åt frukost, satt mig i soffan och somnade.
Haha.
Vaknade igen när A kom och hälsade på och vi åkte runt i bilen.
Sen blev det hem för att packa ihop sina saker & bege sig hem mot Stockholm.



Pappa hämtade mig på Centralen.
När jag kom hem, så möttes jag av att Lilja kommer krypandes till mig med världens leende och bara ville upp hela hela tiden, så tog upp henne & bara mös sönder mig med henne.
Världens finaste unge! ♥

Hon var ganska trött när jag kom hem, så blev inte sådär mycket mys som jag hade hoppats på, men får ju nöja mig med det jag fick, för imorgon blir det ju mer.




Kollade på Big Brother & så jävla skönt att Jessica är ute.
Hoppas bara att Hannah W åker ut nästa vecka.
Sen finns det ju många till som jag vill ska ut.

Heippa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: