Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

3 Mars 2012 Lördag.

Kategori: Mammalivet

Folk är bra allt roliga.
Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta.
Allt har verkligen blivit så patetiskt.
Och jag känner att jag inte alls är på den låga nivå som er.
Jag har mognat så otroligt mycket och alla er små tappra försök att sänka mig och få mig att känna mig mindre värd fungerar inte, för jag vet så jävla bra att det är jag som är på toppen och inte botten.
Men nog pratat om det.


Igår hände det en massa saker som jag inte vill gå in på.
Känns jobbigt att prata om det, men känns ändå bra nu.
Kom ju till Gävle igår av en anledning, inte den roligaste.
Men nu är allting bra och tydligen så blir det fest ikväll.
Vet nog faktiskt inte om jag är så sugen.
Men lovar att jag ska bjuda på en massa bilder.


Vill även passa på att säga grattis till Wicktoria som fyller år idag.
Grattis gumman!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: