Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26 Mars 2012 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Först och främst vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen i helgen, men har varit ganska depp och känt mig väldigt ensam trots att jag haft folk omkring mig nästan hela tiden. Skrev till och med en status på facebook om att jag kände mig som den ensammaste människan på denna jord, finns så mycket känslor jag egentligen vill skriva ut här i bloggen men som jag känner att en många av er kommer att gotta åt sig av och jag känner faktiskt inte för att ge er det, utan hellre håller jag det inom mig.

I Lördags åkte jag iallafall till Gävle, Amar jobbade så var ensam hemma hos honom och bara tog det lugnt, kollade på tv och grät några skvättar, det var redan innan jag åkte dit som jag kände mig som den ensammaste människan på jorden och jag hade ju ett val att åka dit och vara ensam några timmar eller vara hemma med Mamma, så valde att helt enkelt åka dit och få tänka i lugn och ro.
Inte för jag blev klokare för det.

Gick och la mig tidigt på Lördagen också, men vaknade när Amar kom hem.
Vi låg och mös lite men eftersom han var så trött så blev det inte så mycket mys eller prat, utan han fick sova och jag började vrida och vända på mig och känna att jag sovit mina timmar för natten.
Försökte i flera timmar att sova, låg och spelade olika spel på mobilen och tillslut så deckade och när vi vaknade på Söndagen så gjorde jag frukost och sen blev det lite tvättstuga innan det var dags för att åka runt lite i bilen, vi åkte till Willys och handlade lite och eftersom Amar kom hem runt fem på Söndagsmorgonen så sov vi ju ganska länge och då betyder ju även det att man inte hann göra så mycket innan klockan blev nio på kvällen, men stod och delade grönsaker, fixade köttfärs och vitlöksdip och sen kom Amar's chef förbi på tacos på kvällen. Trevligt att träffa honom, han var supertrevlig.

Försökte lyssna lite på Big Brother samtidigt som vi åt.
Men gick ju inte så bra, hörde iallafall att Hanna R åkte ut och det tackar jag så otroligt mycket, till alla er som ringde och röstade, nästa vecka hoppas jag det är Marcel som åker och därefter Hanna J och sen så kan vi ju även diskutera Lars, Joe och Marcelo. Dom kan åka i ett nafs, för dom diggar jag inte alls.
Men finns säkert dom som gör det också.

Vi gick och la oss ganska tidigt eftersom vi skulle upp tidigt idag, vi alla var lite försenade så var bara att klä på sig och sen gå mot bussen, resan flöt på tills vi kom till ungefär Kista då det varit en större trafikolycka, vi skulle varit framme 08.45 men kom istället fram 09.45, så en timme stod vi ungefär still i trafiken så det kändes inte riktigt roligt, men direkt när jag kom till Stockholm blev det att åka mot Tyresö för att träffa min älskade prinsessa som jag verkligen saknat så mycket, träffade ju självklart även min Mamma & min prins. Vi tog bussen ner till Tyresö centrum där vi åt thailunch och därefter gick runt i butiker, hittade en jätte snygg tröja som jag lägger upp bild på imorgon, samt även lite smink och lite sandleksaker till Lilja och så köpte även Mamma några nya pyjamaser till Lilja, var ju även mer saker som blev köpta för när innan vi var klara hade vi hela fyra påsar, vi tog oss en fika och satt och pratade lite, ungarna var lite trötta men gick ändå ingen nöd på dom, haha. Men vid halv fem tror jag klockan var så kom Lotta och hämtade Noah och vi andra tre åkte hem.

Har haft en super mysig dag och jag bara längtar tills det blir varmare och att även Lilja kan gå, så att kusinerna kan springa runt tillsammans i det härliga vädret och i sommar så ska jag fan låna med mig Noah till Gävle, så att även han får träffa alla underbara människor som jag träffat där.
Kanske kan även Nova följa med, gå till den där parken och så grillar man lite med alla fina människor och sen så går man hem och lägger ungarna och därefter så sitter man ute på altanen och går och kollar ungarna lite då och då, fast jag vill nog vänta till det blivit lite varmare och beror ju även på om jag får låna med mig Noah dit, är ju ingen som sagt att jag får det än, haha.

Nej, nu blev det ett långt inlägg.
Men som sagt, kanske inte uppdaterar så mycket, för det är mycket känslor inom mig just nu men försöker att blogga för att göra er nöjda, men även för att få tänka på något annat för tillfället.

Laaaaaaaaaaaaaaaater!

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Låter som om du hade en mysig helg gumman <3

    Lite ensam tid behöver vi alla ibland.

    kram<3

    2012-03-26 | 22:53:08
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: