Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

24 Mars 2012 Lördag.

Kategori: Party

Hejhej!

Hade en supertrevlig kväll igår, tills det började spåra ut.
Började med att jag och Mamma satt och pratade på balkongen, öppnade en cider och sminkade mig med en masa ljus och prat med min Mamma. Så himla bäst!

Vi satt där och Jenni hörde av sig och ungefär en och en halv timme senare så var jag påväg för att möta henne, hon hade glömt legget hemma så jag åkte till Telefonplan och mötte henne där och vi tog tunnelbanan till Slussen där vi bytte och åkte mot Medborgarplatsen.

Kom fram en dansk och en svensk till oss och jag låtsades förstå vad dansken sa, lite förstod jag nog men inte alls mycket, haha. Men till slut så ringde Lina och hon kom även hon.
Vi drog in på OjOjOj och alkoholen tog över, vi fick även förbi Arken en sväng.
Tog oss bara ett glas där i och för sig och sen rörde vi oss vidare mot Martin's jobb där jag började dricka en cider, men sen började känna mig helt borta, gick ut för att ta frisk luft men ville bara falla ihop. Martin förstod fort vad det var som hade hänt, någon jävel hade drogat mig.
Dom allihopa försökte hålla mig vaken, för det var det ända viktiga tydligen.
Martin ville följa med hem så jag kom hem tryggt men jag kände att jag klarade taxi resan själv, bara någon mötte mig nere vid vägen och Pappa kom ner och mötte mig.

Så fort jag var hemma så ringde jag en snabbis till Amar.
Var helt borta, så tror inte han förstod så mycket av vad jag sa.
Tror till och med att jag somnade med han i telefonen.

Det var så jäkla läskigt, är det någon jag inte har blivit så är det drogad.
Jag har testat droger, som många andra, men då har jag gjort det självmant.
Men att bli drogad är fan läskigt, för hela min kropp kändes som den domnat bort.
Kände inte mina armar, inte benen och när jag gick på benen så kändes det som att mina ben skulle vika sig och huvudet var helt borta.
ALDRIG MER!

Idag vaknade jag och åt lite frukost och sen la jag mig ner igen, för jag var ju inte människa, tackade Lina & Jenni för att dom gjorde min kväll igår och därefter så blev det lunch och sen så gick vi ut för att äta glass och så Nova fick leka lite. Vi träffade Emma & Danne med deras tre barn och så även Glenn & Jaana, vi pratade lite och åt glass sen gick vi hem och nu sitter jag här framför datorn och även smsar med Amar.


Vi hörs senare!

Kommentarer

  • Malin mamma till Savannah säger:

    Usch vad läskigt det måste ha vart för dig vännen<3

    2012-03-24 | 17:03:20
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/
  • maria säger:

    Det låter inge bra det där otäckt.



    Annars verkade ni haft kul. Kul att Jenni följde med

    Kram Maria

    2012-03-25 | 10:04:43
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: