Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22 Mars 2012 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Idag vaknade vi ganska sent här hemma.
Skönt, vi låg kvar och drog oss ett bra tag och sen åt vi frukost och gjorde oss klara för att åka till BVC, och Sandra som jag brukar gå till var inte där men fick prata med en annan kvinna som även hon var super trevlig och var imponerad på hur mycket Lilja kan.
Stolt mamma!

Efter det korta BVC besöket så åkte vi hem, åt lite och därefter åkte vi in till stan och mötte upp bästa Natalie vid Centralen, vi gick mot Kungsträdgården och fikade lite i det härliga vädret, köpte med oss fika ifrån Pressbyrån och fikade i Kungsträdgården.
Älskar att sitta där, för då vet man verkligen att det snart är sommar!
UNDERBART!

När vi kom hem så var Lilja inte på det bästa humöret, men middag fick hon i alla fall och sen blev det att fixa i ordning henne inför natten, bytte blöja och satt på en pyjamas och därefter gav henne en flaska välling och sen sov hon så sött, min fina tjej!

Jag la mig själv och vilade när hon somnat, för jag kände verkligen hur tröttheten tog över min kropp efter middagen, antar att jag åt lite för mycket men det är sånt som händer ibland, tyvärr.
När jag låg och vilade så smsade jag till alla mina tjejer och skrev att det blir utgång imorgon och dom jätte gärna får komma med, jag och Therese börjar antagligen hemma hos henne och bara har det helt fucking awesome och sen drar vi vidare, vart vet jag inte än, beror lite på vilka som kommer och inte kommer, men blir det bara jag och Therese så stannar vi nog i Södertälje och festar där, för hon säger att det är kul, men annars drar vi oss någon annanstans.

Lina har svarat att hon kanske kommer in senare, även Jenni har sagt att hon kanske kommer.
Bella, Johanna, Sanna, Natalie och Ellie har sagt att dom inte kan komma.
Zandra, Ellen och Jojo har inte svarat än.
Men vi får helt enkelt se imorgon vilka som kan vara med och fira mig.
Har inte Lotta's nummer annars hade jag även bjudit in henne.
She is so lovely! ♥
Lotta om du ser det här, så är du jätte välkommen.

Sitter framför datorn nu och dricker coca cola och väntar på att Amar ska svara på mitt sms, men jag tror nog att han har somnat, för han har verkligen varit supertrött dom här dagarna.
Så förstår om han vill sova.
Men ville ju prata med honom ju.

Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: