Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

21 Mars 2012 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Tänkte bara kolla in och säga att jag nu har en ny header, funkar det inte att se den så håll in F4 så får ni se den härliga, ljusa och otroligt fina header som Elin gjort till mig.
Så otroligt snällt och jag är så otroligt tacksam.
TACK FINA DU!
Vad tycker ni om min nya header?

Sitter för tillfället och smsar med Amar.
Vi får se hur det slutar, har ju slutat i bråk dom senaste dagarna.
Så lär ju göra det idag också tyvärr.

Och till er alla fina människor som skriver och stöttar mig och vill att jag ska fortsätta blogga, jag lovar att jag ska försöka att blogga så gott jag kan.. Men jag känner mig ändå väldigt upprörd och ärligt talat rädd för det som folk skrev under natten, men personerna är anmälda och förhoppningsvis så tar polisen det på allvar, så jag ska försöka att blogga och tänka bort allt det hemska som skrevs under natten.
Jag älskar att blogga och vill inte sluta på grund ut av att jag känner mig rädd, utan snarare för att jag tröttnat på att blogga, men jag älskar att skriva av mig om både min dag och om annat som berör mig.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Ja hoppas jag får ledig och du får dina pengar då=)

    Vet du vilket ställe du vill till eller??



    Ja man kan alltid dölja sina känslor jag vet.

    Men om det är så att han vill göra slut borde han fan göra det nu och inte dra ut på det så du måste gå omkring och vara ledsen. det är inte okej tycker jag.

    Bättre att han är en man och står för vad han vill isåfall!



    Snygg header gumman!

    2012-03-22 | 00:54:25
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • maria säger:

    skit snygg header, Lite vår över den



    Kram tjejen

    Maria

    2012-03-22 | 10:13:05
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Malin mamma till Savannah säger:

    Vad fin bloggen blev fina du :) min kompis kan hon <3

    2012-03-22 | 21:57:25
    Bloggadress: http://elinorsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: