Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

20 Mars 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!
Har haft en helt underbar dag idag.
Började med en massa mys med Lilja.
Martin var även här, så vi skämtade lite och sen drog han till jobbet.
Mamma och jag har suttit och pratat och dessutom laddat ner lite musik.

Nu är mina föräldrar iväg och jag sitter och myser med Lilja.
Fast hon är inte alls sugen på att mysa.
Jag har inte alls någon mysunge, utan en busunge.
Hon vill bara busa och få som hon vill.
Så jäkla envis.
Får hon inte som hon vill så blir det skrik och gråt tills hon får det.
Men måste börja vara lite "hård" redan nu.
Hon är trots allt 9 månader och jag måste ju visa rätt och fel.
Även fast hon för många bara är en liten bebis.

Måste även passa på att tacka för alla gratulationer.
Så himla fina ni är! ♥

Nu ska jag fortsätta försöka mysa med Lilja.
Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: