Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

13 Mars 2012 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Mår väl lite bättre idag, men inte mycket.
Har iallafall fått i mig lite mat, få se om kroppen vill att det stannar kvar.
Mår jätte illa och vill bara att illamåendet ska gå över nu!

Idag händer inte så mycket.
Lilja är sjuk, jag är sjuk.
Fast hon är pigg sjuk och jag trött sjuk.
Så vi går inte riktigt ihop, men det är bara att jag kämpar.
Det kommer värre tider.

Solen skiner och jag önskar jag vore ute i detta härliga väder.
En liten promenad lär det väl ändå bli, för jag vill känna av våren.
Vill se att våren är här, känna att våren är här.

Nu blir det mys med dottern min.
Tjingeling!

Kommentarer

  • maria säger:

    Va skönt att det är en liten bättring.



    Må fint snart

    Maria

    2012-03-13 | 16:55:31
    Bloggadress: http://iahgolund.blogg.se/
  • Isabelle säger:

    Krya på er! Kika förresten gärna in min och lämna en kommentar! Hoppas du får en fortsatt fin dag. Kram!

    2012-03-14 | 13:05:08
    Bloggadress: http://isabellc.blogg.se/

Kommentera inlägget här: