Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

10 Mars 2012 Lördag.

Kategori: Mammalivet

Hej alla fina!

Jag hade en riktigt awesome kväll igår.
Vi möttes upp i Centralen och då blev det toaletten.
Hade ju druckit cider hemma, så behövde verkligen kissa, haha.

Vi åkte till St.Eriksplan och drack lite cider.
Jag hade tagit med mig fyra stycken, men drack två och så la Lina resten i hennes väska och vi drog vidare mot Fridhemsplan och Nivå22.
Riktigt trevligt ställe.
Hade ju aldrig varit där innan.
Men riktigt skönt att man kunde röka och dricka samtidigt.
Så himla bäst!

Vi satt väl där i någon timme och bara snackade och drack.
Pratade med en massa roliga filurer och blev riktigt K A L A S!

Vid 00.00 så drack vi upp det vi hade kvar och sen tog vi en taxi till Gamla stan och After.
Riktigt trevligt, Martin kom kanske en timme senare och vi satt och pratade.
Men vid ungefär 02.40 så gick vi därifrån för att hinna med bussen.
Var menat att jag skulle mött upp Bella på en cigg, men hon hann inte innan min buss gick.
Men kanske idag, wiiiho!

Kom kom iallafall hem och däckade.
Så jäkla underbar kväll.
Lina bjöd även med mig ut idag, men jag vet inte jag.

Det är ju Melodifestivalen och det måste jag ju se.
Men skulle vara kul att slira runt lite idag igen.
Men som sagt, vi får se när kvällen närmar sig.

Bilder kommer senare, haha.
Det är inte direkt vackra bilder men men.

Och svaren på era härliga frågor får ni också senare!
Nu ska jag och Pappa åka ner och handla på Ica Kvantum.
För innan någonting annat, så blir det iallafall tacomys med Mamma.
BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA!

Kommentarer

  • maria säger:

    låter som en dunder kväll / Maria

    2012-03-10 | 15:04:34
    Bloggadress: http://iahgolund.blogg.se/
  • Therese säger:

    Blev inte tacos för mig.

    Utan korvstroganoff med ris=)

    Gott det också!

    Och lite lördagsgodis.

    Äntligen är Le Grande finale här=) =)

    2012-03-10 | 18:04:21
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: