Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

13.32

Kategori: Gamla tider

Hejhej!

Har suttit och kollat runt på alla bilder på datorn och sen så loggade jag in på en gammal mejl och hittade massa bilder jag skickat till mig själv, för att kunna spara till framtiden och då hittade jag bland annat den här bilden på mig och Kajsa. Den är tagen från Maj 2010, det var första gången vi träffades. Hon och Johanna kom till Stockholm och festade med mig och N. Vi festade i Sollentuna, och sen så åkte jag och Kajsa och någon mer vidare för att hämta mer alkohol var det va medans dom andra två väntade kvar med dom andra, hela bilresan satt vi och dryga och vi åkte till Rinkeby och vi ville öppna bilfönstrerna för att röka men detf ick vi inte, för tänk om dom såg att vi var svenskar, haha. Dummaste förklaringen egentligen! När var tillbaka igen festade vi som galningar hur länge som helst, sen åkte dom åt sitt håll och jag och N åt vårt håll. Lite roligt minne sådär, att bara komma och tänka på när man ser bilden. 


Nej, Lilja har härjat runt här nu.
Hon är fortfarande lite grinig men det blir nog bra snart.
Ska sitta och spela Bubble Safari medans hon sover.
Har ju fastnat för det spelet så grovt.
Jävla facebook spel som man blir beroende av.

Nu är midsommar är spikad nu.
Det blir fest i Nacka med Jojo, hennes kille och massa annat folk.
Ska även höra av mig till Zandra för att se om hon vill haka på.
Skulle vara skönt att veta att man kommer hem tillsammans med någon.

Jojo och jag snackade även lite om dricka på Lördagen.
Men det får vi helt enkelt se, har ju egentligen en sak jag vill göra men inte borde.
Har ju även blivit inbjuden att ha tjejkväll med några tjejer i Gävle.
Skulle faktiskt vara rätt så soft, men vill inte till den staden.
Tänk om jag ser, Amar? Då kommer ju tårarna bara spruta ner.

Nej, nu blir det lite facebook spel och en sen lunch för min del.
Tjingeling så länge alla sötnosar!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: